Detroit har övertag

Sitter i en av skolans datasalar för tillfället och slappar. Har precis kollat upp hur det gick i nattens finalmatch mellan Detroit och Pittsburgh och tydligen så vann Detroit igen, den här gången med 3-0. Jag hoppas Detroit tar hem Stanley Cup med tanke på alla svenskar men jag vill att Pittsburgh ska vinna lite nu så det blir jämnt. Förhoppningsvis kan de väl göra det nu också eftersom de har hemmaplan nu nästa match. Det är trots allt en ganska stor skillnad på att spela hemma och borta.

Vem vet, kanske kan jag se nästa NHL-match. Nästa NHL-match spelas nämligen natten till torsdag och på torsdag är jag ledig från skolan, har inga lektioner överhuvudtaget därför kan jag vara hemma och sova ut:) Fast det beror förstås på om jag sover över i Björna på onsdag lr åker hem. Förhoppningsvis kan man få skjuts hem på natten och kanske hinna hem till kl 2 då matchen börjar. Då kan jag kanske fara hem till min pojkvän och se matchen hemma hos han. Det hade vart väldigt bra, men jag är inte säker på om det går. Hoppas kan man ju alltid iaf. Att se NHL:s finalserie är ju något man inte vill missa i första taget. NHL 4-EVER! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0