Toppen Kent:)

Kent-konserten var riktigt bra alltså:) De körde tre av mina absoluta favoritlåtar med Kent: "Den döda vinkeln", "VinterNoll2" och "Mannen i den vita hatten". SÅ underbart alltså! <3 Var lagomt mkt folk också, enligt mig. Man behövde inte stå och trängas (iaf inte där jag och Ylva stod) och man blev inte armbågad/trampad på etc. - Perfekt! Jag och Ylva stod rakt framför scenen fast ganska långt bak (inte alltför långt dock). Med andra ord fick jag alltså stå precis där jag ville stå :D

Hade öronproppar på mig under hela konserten också och det passade mig perfekt. Onödigt att förstöra öronen och ha tinnitus efteråt. Man kan ju faktiskt höra musiken jävligt bra ändå trots öronproppar. Tyckte jag hörde allt jag ville höra. Sen när jag efteråt tog av mig dem när vi skulle gå ut därifrån - Gud, vilken skillnad det var på ljudnivån alltså! Ojojj...jag är tacksam över att jag skonade mina öron. Hehe, såg föresten att Jocke Berg hade öronproppar också...smart kille det där:)

Måste säga att Kent hade jävlig snygga ljuseffekter också, kunde inte låta bli att fascineras av dem. Sen när de har den fina musiken till ljuseffekterna också så blir det ju ännu läckrare:) - Magiskt! Till låten "Generation ex" hade de en jävligt läcker musikvideo?(lr nåt liknande) på i bakgrunden också, så jäkla bra

Jag är riktigt nöjd över att jag fick uppleva detta.
- Vilken kväll:) Det var lite väldigt drygt att vänta de 3 timmarna innan Kent började spela, men oj värt det var alltså. Hehe, kommer nog lyssna på Kent-låtar ett bra tag nu framöver känns det som. Jag har blivit förälskad i några av deras låtar på nytt:P

- Ylva det här får du och jag lätt göra om nån gång! :D och då kanske vi kan sticka på Plattan efteråt också till skillnad mot idag:P

Här kommer en massa bilder jag tog med mobilkameran på konserten (kvallan är väl lite si och så men det duger). Titta och njut:) Notera att jag tog en hel del bara för att få med de häftiga ljuseffekterna också:)



Kommentarer
Postat av: Ylva

Det var fett nice! :D

2008-03-07 @ 11:55:47
Postat av: Madde

Tack tack =)

2008-03-07 @ 15:04:57
URL: http://minimadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0