Tiden rinner iväg

Har precis kommit hem fr skolan. Har väl inte varit någon höjdardag direkt men det kan man väl inte vänta sig av en vanlig skoldag heller. Jaja, skoldagen tog slut tilllslut iaf, huvudsaken det. Måste dock säga att jag redan längtar till påsklovet. Känns så drygt att ha så mkt grejer att fixa. Vad sägs om?
  • Teckenspråksprov
  • Etik-arbete om aktiv dödshjälp
  •  Psykologi-arbete om drömmar
Sen måste jag dessutom börja fundera ut en hel del saker till studenten (balfrisyr, kläder, skor, smycken etc). Det är ju inte så långt kvar nu och skönt är väl det ändå, dock blir man stressad som faan.

Som om detta inte vore nog måste jag börja söka jobb snart också. Jag hade ju inte tänkt att stå helt utan jobb efter studenten, jag hoppas jag slipper det iaf. Helst vill jag ha sommarjobba på nån affär och sedan fortsätta jobba där till hösten med osv. Har funderat på att åka utomlands och jobba på nåt café lr nåt med lr jobba som au-pair men jag har kommit fram till att det inte är nån bra idé för min del. Främst pga att det kostar så jäkla mkt och för att jag inte kommer ha just några pengar (stomme) kvar när jag kommer hem efter ett halvt lr 1 år. Vill kunna tjäna pengar så jag har nåt att "stå på" så att säga. Hoppas det finns nåt jobb man kan få bara annars blir det problem. Skit, vad stressad jag bli nu när jag tänker på allt detta. Måste verkligen börja ta  tag i mitt liv snart känner jag. Tiden går alltför fort!

Men nummer 1 just nu är ändå att fixa klart de förbaskade arbetena (+träna till provet) som ska vara klart inom de två närmsta veckorna. De andra sakerna kan jag ju faktiskt fixa med under påsklovet.

Vad trött man blir på skolvardagen ibland alltså, men snart är det ju slut som sagt:) - Hurra! Är jävligt sugen på vanlijglass föresten - Fan vad gott det skulle vara! Måste nog ta lite sånt senare ikväll;) Man måste ju få unna sig nåt när man har klarat av den första dryga skoldagen efter lovet:)

Nej, ska försöka få i mig nån mat nu (och då menar jag inte glass!) innan jag hungrar ihjäl. Ha de!

Kommentarer
Postat av: emelie

har åkt till stockholm för att min moster bor här och vi har prao den här veckan och hon har en egen frisörsalong så de är kul at hjälpa till lite grann och sen så har ja inte så långt till stockholm heller :)

2008-03-10 @ 17:21:24
URL: http://emeliewragne.blogg.se
Postat av: emelie

hehe ja de är kul, jag bor i eskilstuna :) dudå?

2008-03-10 @ 17:34:15
URL: http://emeliewragne.blogg.se
Postat av: sunkan

åå, jag vet precis hur du känner! jag har fortfarande inte kommit på va jag ska göra me mitt liv XP
det ordnar sej! det kan jag nästan lova.. det behövs alltid folk..! ;)

2008-03-10 @ 18:44:50
URL: http://tvxq.bilddagboken.se/
Postat av: sunkan

åå, jag vet precis hur du känner! jag har fortfarande inte kommit på va jag ska göra me mitt liv XP
det ordnar sej! det kan jag nästan lova.. det behövs alltid folk..! ;)

2008-03-10 @ 18:45:03
URL: http://tvxq.bilddagboken.se/
Postat av: sunkan

oops, nu vart det dubbelt.. det var inte meningen XD

2008-03-10 @ 18:46:07
Postat av: jenna

jag ska träna, nyss solat lite, var skönt :o)

2008-03-10 @ 20:41:44
URL: http://gucciime.blogg.se
Postat av: dookie

haha känner igen det där med att alltid skjuta upp saker ;P aj aj

2008-03-10 @ 21:15:52
URL: http://dookie.blogg.se
Postat av: Rika

Tack Sunkan:) Ja, jag hoppas det. Det är dock inte lätt att veta vad man vill men en vacker dag hoppas jag att jag vet och att du också vet såklart;)

2008-03-10 @ 22:30:58
URL: http://hockeyrika.blogg.se
Postat av: dookie

svar: ja, alltså jag gick media på gymnasiet och satt minst 5h i veckan med photoshop. kan det ändå inte :P finns otroligt mkt att lära sig, men man måste vara intresserad. (vilket man inte är när en lärare står och säger exakt hur/vad man ska göra). men nu har jag tagit fram mina gamla kunskaper så smått, och försöker pickla och dona själv. man lär sig bäst så (:

2008-03-10 @ 22:51:47
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0