Städning och drömtankar

Håller på att städa rummet just nu. Det kan verkligen behövas. Blir faktiskt riktigt fint även om jag inte kommer hinna städa precis allt idag. Alltid bra att börja iaf och röja undan det värsta.

Om en liten stund ska jag åka in till stan för hockeyträning.
Ska bli kul:) Blev ju ingen träning för mig förra veckan eftersom jag i början av veckan var så förkyld och på torsdagkväll hade vi ingen träning pga att nåt lag hade en match på vår träningstid.

Har också funderat en hel del på vad jag ska göra mitt psykologi-arbete om. Det är svårt att komma fram till något:S Funderar just nu på att ta något om drömmar , men exakt vad vet jag inte. Kanske orsaken till att vi drömmer? Det är svårt att kommas fram till nåt vettigt att ta om. Drömmar är intressant men på ett sätt känns det så jäkla stort:S
Har ni något intressant förslag? Det får handla om vad som helst i princip bara det har med psykologi att göra.

Gick verkligen upp allldeles för sent idag.
Det måste ändras på! Dagarna försvinner ju så fort då och man hinner inte göra allt man vill. Dumma mig, varför gick jag inte upp när jag först vaknade? Varför måste jag nödvändigtvis ligga kvar och dra mig/halvsova så jäkla länge:S Okej, det är jävligt skönt men ändå - En ändring måste ske redan imorrn! Annars kommer jag inte få nånting uträttat detta sportlov.

Nej, ska fortsätta städa nu. Hoppas ni får en härlig måndagskväll:)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tackar jag tackar! :) Jo jag har haft en bra dag även fast alla inte kunde komma just idag. Hade du trevligt på 100dagars? var du på klassfesten?

2008-03-03 @ 21:11:53
URL: http://angelica89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0