Slapparkväll

Sitter och slappar hemma hos Jimmi med att titta på "Let's dance". För ett tag sen var vi och handlade på Ica och köpte in mjölk, 2 kg apelsiner (ej blod som tur var) och en honungsmelon på 3½ kg. Ska försöka vara lite nyttig av mig i helgen och äta mkt frukt. Sen om det kommer hålla vet jag inte men det är värt ett försök iaf. Förmodligen kommer det väl bli så att det slutar med lite glass och popcorn iaf men, men jagn ska försöka undivka det så mkt som möjligt.

Imorgon blir det till att sova ut:) Vidare ska jag försöka fortsätta med den jäkla etiken. Har inte orkat hålla på med den ikväl så det bli fortsättning på den imorrn. Jimmi och hans pappa ska tydligen dra om nån el i det här huset så då kan jag passa på att plugga i lugn och ro medans. Vidare ska jag se hockeyn (såklart, även om jag inte törs ha så höga förväntingar på Modo längre:/) och melodifestivalen. Ser verkligen fram emot det.

Suck, fick nyss ett teefonsamtal av en kompis (Micke fr Sthlm) som höll på att festa. Inte lite sugen man blir på att festa sj då, fy fan!:P Fast egentligen orkar jag ju inte men man blir ändå grymt sugen när man hör hur kul han och de andra på festen verkar ha. Det blir dock definitvt inget sånt för mig i helgen, det får jag spara till nån helg framöver ist. Kanske blir det nå festande på påsklovet, vem vet? ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha jo blir lite ändrade planer inför helgen, ska nämligen ut idag, inte du? hockey följer jag inte men har en mor och far som ser alla matcher (hemma vid tven) så jag får mina upd. helatiden även fast jag kanske inte vill. Så får hoppas på modos bästa att de vinner idag. två förluster är väl inte så bra.

2008-03-15 @ 09:36:45
URL: http://angelica89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0