Skollista

Bara för att jag är så pigg/aktiv för tillfället så har jag skrivit ner allt jag har att göra i skolväg för tillfället. Jag ska försöka ta itu med dessa saker nu under sportlovet så jag inte har så mkt sen när jag börjar i skolan igen. Den sista punkten som står i kursiv stil är dock inte viktig för tillfället därför lär jag nog vänta med den. Den viktigast saken att ta itu med just nu är psykologi-arbetet som jag ju inte ens börjat med:S

Jag hoppas att jag får äran att kunna stryka några av dessa saker allt eftersom sportlovet går. Det skulle verkligen göra mig lättad:)
  • PROJEKTARBETE> Skriva i projektboken -10/3 (helst)
  • TECKENSPRÅK> Träna på tredje häftet så jag kan göra prov så snart som möjligt (helst mellan sport och påsklovet) - 10/3 (helst)
  • RELIGION & FILOSOFI> Skriva nån konstig etik-uppgift om dödsstraff - 18/3
  • PSYKOLOGI> Göra ett fördjupningsarbete om något, ska lämnas in i rapportform - 20/3
  • GEOGRAFI> Göra ett grupparbete om miljö som sedan ska redovisas - 31/3
  • IDROTT> Skriva om fördjupning på idrott, analysera osv - 2/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0