Skidtur över berg

Skoldagen gick rätt dåligt. Är så djävulskt dålig på att få saker uträttade på skolan alltså. Jag kan verkligen inte koncentrera mig. Sen när det alltid är elever som babblar och lever om blir det ännu svårare. Nej, tacka vet jag att få sitta i ett  tyst lugnt rum och skriva, det är grejer det!

Efter skolan hade jag tänkt att plugga (fixa färdigt etiken bl a) men det blev ingenting av med det. I stället följda jag med min bror och syrran på en lång skidfärd över bergen och skogen som ligger här i närheten av vårt hem. Vi åkte i en och en halv timme och det var djävulskt skönt faktiskt. Lite jobbigt dock när det var uppför (vi var på väg uppför berget då) hur länge som helst men det funkade och tillslut blev det plant och nedförsbacke - nice! Skulle tippa på att vi säkert åkte en mil iaf, det är dock lite svårt att avgöra. Men bra många kilometer var det iaf definitivt.

Väl hemma igen duschade jag och sedan skyndade jag mig upp till pappa för att se Modos match mot Timrå.
Det började inte bra men Modo lyckades tillslut vinna ändå trots att det var jävligt jämnt. Snacka om välbehövlig seger alltså. Nu är det bara 3 till som behövs;P

Efter matchen såg jag på Hockeykväll och Sporten. Sedan har jag bara tagit mig ett glas med c-vitamin och nu är det sängen som väntar här näst.
Vad snabbt en dag passerar egentligen, nästan läskigt snabbt alltså.

I morgon ska jag verkligen göra klart etiken!
Den måste jag ha mejlat in innan 24.00 imorrnkväll. Har jag inte det måste jag göra ett prov i religion och ett prov i filosofi och det orkar jag verkligen inte! :S Jag ska verkligen vara effektiv och duktig imorrn.

Måste säga att det är jävligt trevligt att det snöat ute idag:) Det snöar ju fortfarande dessutom, underbart! Mer snö vill jag ha, mkt mer!

Nu ska jag ta och göra mig klar för sängen iaf. Sweet dreams!

...och kom ihåg imorgon är det en ny dag med nya möjligheter:)

Kommentarer
Postat av: dookie

hej. jo, har haft katt/-er till och från sen jag var typ 10 år :) bara bondkatter. men nu vill jag ha min eventuella katt inomhus då min förra blev påkörd i somras. det är svårt med vilken ras man ska välja. alla katter är ju ändå individer också.

2008-03-17 @ 23:24:03
URL: http://dookie.blogg.se
Postat av: sunkan

åå, va nice! låter sköönt~ ^^

hehe, ja modo var en skön vinst, hade glömt hur det kändes å vinna... jag hoppas oxå de vinner imorrn, skulle va SÅ nice.. men jag tror knappast att dom lyckas me tre raka :/

haha det ska ju inte snöa nu! det ska ju bli vår XP
hoppas å tror du hinner me arbetena dina.. lycka till~ :D

2008-03-17 @ 23:28:54
URL: http://tvxq.bilddagboken.se
Postat av: emliss

haha ja lite rolig kommentar utav henne faktiskt! hm ja de ända som är bestämt är väl att ja ska till sthlm igen =) själv då?

2008-03-18 @ 06:29:37
URL: http://emeliewragne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0