Skidåkning i ett vinterparadis

Har precis kommit hem från fjället. Har nämligen varit och åkt längdskidor där med Stefan, Helena, Betty, Mange, Micke och mamma. Det var riktigt härligt! :D Det var hur vackert som helst också. Granarna var alldeles vita och en del såg ut som riktigt kristall-granar, - sagolikt vackra med andra ord. Riktigt härligt var det alltså, ångrar inte en sekund att jag följde med. Hehe, lyckades ramla lite också i nån nedförsbacke men det var faktiskt inte mitt fel(!) De som dragit spåret hade dragit det så jäkla konstigt. Var typ 90 graders svängar i princip, omöjligt och nästan livsfarligt när man åker och har sån hög fart:S Jaja, jag överlevde iaf och det är ju huvudsaken hehe;P

image63
Här är en av alla de bilder jag knäppte med min mobilkamera...

image64
...och här är ytterligare en:) Är det inte vackert!?? Synd att de blev lite mörka bara (det var ljusare!), min mobilkamera är ju inte den bästa men, men:P

Jag hoppas verkligen att snön ligger kvar ett bra tag nu!
Skulle inte ha något emot att åka nästa helg också, tvärtom! Är så kul att åka när man har så trevligt sällskap också:)

Nu ska jag nog ta och slänga mig i duschen och sedan blir det på med några mys-kläder. Hoppas det finns nån/några i min omgivning som vill spela nåt spel ikväll, skulle vara trevligt. Aja, jag bloggar kanske senare. Sköt om er och ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0