Poker ikväll:)

Idag har jag och Jimmi en hel del att göra. Först ska vi fara och handla lite saker samt panta burkar, lr hur Jimmi!;P Imorse kom Jimmi på att han ville ha blåbärspaj ikväll och självklart har vi inte alla ingredienser här hemma. Just därför måste vi alltså fara och handla idag också trots att vi handlade mkt och länge igår. Det gör dock ingenting enligt mig eftersom vi då blir av med alla burkar och flaskor. - Seriöst, det är en full jävla sopsäck nu med detta. Lär ju bli en hel del kronor iaf efter pantningen av alltihop:)

Sedan ska vi ta och städa upp lite mer här hos Jimmi (fixa nå kablar mm) och sen ska vi hinna duscha med.  Allt detta ska förhoppningsvis hinna göras, innan Weppan kommer hit runt 5-6 nån gång. Mkt att stå i med andra ord. Senare kommer Emma också och då ska vi göra i ordning tacos - gott:) och sen ska vi förhoppningsvis spela poker, snacka, se film och spela mera. Jag hoppa vi mest spelar ikväll:) Jag kan bli så uttråkad av att bara se film när man är några st. jag vill göra andra mer sociala grejer som att spela spel som sagt, hehe;) Poker och andra kortspel skulle vara jävligt kul:) Hoppas, hoppas, hoppas det blir mkt av det ikväll:)
 
Jag hoppas det blir en kul och lyckad kväll. Var ett bra tag sen jag träffade Emma nu med eftersom hon ju varit utomlands i Thailand ( den djäveln;P hehe). Närå, det ska bli riktigt kul att träffa henne igen:)

Nu måste jag börja tjata på Jimmi så vi börjar arbeta lite här;)
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha jo jag ska försöka ta det lugnt:P lär väl ändå inte bli så mycket gjort även fast man säger att man ska göra mycket. blir det för roligt och avslappande för dig då?

2008-03-21 @ 18:44:35
URL: http://angelica89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0