MF, Trivial Pursuit & sömnbrist

Lördagskväll
Igårkväll hade jag en skön kväll tillsammans med min familj och senare min pojkvän. Jag såg förstås på Melodifestivalen. Förvånande att Carola och Andreas åkte ut, minst sagt(!) men, men jag tror de flesta röstade ut Carola bara för att de har fått nog av henne. Jag tyckte dock deras låt var rätt bra (spec igårkväll när inte Carola "skrek" sönder den) men Nordmans låt var ju rätt bra den också så för mig spelade det inte så stor roll. Sibels låt var ju jättefin så det var bra att hon gick vidare med. Ska bli spännande att se finalen om en vecka. Jag hoppas att någon av dessa vinner:
Linda Bengtzing - Hur svårt kan d va?
Sanna Nielsen - Empty room

Men jag tror tyvärr att Charlotte Perelli tar hem allting med sin "Hero". Jag hoppas att jag har fel. Fast den låten är ju egentligen inte heller dålig. Jaja, man märker hur det blir.

Vidare under kvällen spelade vi kunskapsspelet "Trivial Pursuit", långt ifrån nåt av mina favoritspel men det funkade ändå. Mitt lag vann ju också så det var ju inte helt fel:) Dock höll spelet på rätt länge så när vi äntligen hade spelat klart så åkte jag till min pojkvän igen. Satt uppe och chillade runt på datorn ett onödigt? långt tag. Klockan var verkligen alldeles för mkt när vi gick och la oss för att sova. Men det är sånt som händer ibland.



I morse var jag verkligen supertrött, ville verkligen inte gå upp.
Men efter att min pojkvän hållt på att väcka mig i ca en halvtimme (enligt han) så gick jag äntligen upp - Gäsp! Lite komiskt är det allt haha, men är man trött så är man. Detta trots att jag fått sova en timme längre en han. Han gick nänmligen upp runt 11 medan jag sa at jag ville sova en timme längre. Haha, trots detta var jag helt död sen när han kom och väckte mig kring 12.

Det är väl bra att ha sovt få timmar iofs med tanke på att man ska kunna somna ikväll med. Kanske lyckas man somna tidigt en söndagkväll för en gångs skull? Det skulle verkligen behövas iaf.

Idag ska jag ta det lugnt. Förhoppningsvis ska jag och min kille åka lite skridskor också om det finns nån is dvs!? Annars ska jag få med han på en promenad lr liknande, vill göra nåt aktivt. Annars blir det nog bara att ta det lugnt:)

Borde plugga lite men jag tror inte jag orkar:/ Kommer säkert ångra det senare i veckan men det är som det är. Borde träna teckenspråk och fixa mer på mitt psykologi-arbete...egentligen alltså.

Ska göra nåt förhoppningsvis vettigt av den här dagen nu. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Jenny

okay..låter nice! vi ses imorgon!

2008-03-09 @ 15:43:15
URL: http://viklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0