Kodak är ett skitföretag!

Är så jävla less! Hatar Kodak alltså, jävla störda företag! Hur fan kan man skicka ut skivor med en så gammal upplaga av ett installationsprogram att datorerna bli knäppa av den. Man borde fan stämma skiten alltså! Trots att man tagit bort installationsprogrammet med deras program från hemsidan, så fortsätter datorn att starta om sig ändå. Vad fan är det för fel!? Så jäkla typiskt alltså. Det har aldrig varit några problem med min dator förut alltså, lär ju knappast vara nån slump att det händer just efter man installerat in programmet från deras skiva. Fattar inte hur ett miljonföretag kan göra såhär mot sina oskyldiga konsumenter, helt sanslöst!!!

Programmet ni ska akta er för heter Kodak EasyShare Software. Ett dummare program får man leta efter alltså, fy fan! Var längesen jag var såhär upprörd!

Nu måste vi pröva att installera om Windows XP på min dator och hoppas "omstartningen" försvinner då men det är inte säkert. Det kan fortsätta vara problem efter det också. Kommer inte kunna använda min egen dator på ett bra tag nu, suck!

Sitter vid min mammas dator just nu. Den funkar nämligen (för tillfället iaf) vi har nämligen kopplat in nån "Back-up-sak" som tillför ström till datorn om vanliga strömmen skulle ta slut och än har den inte startat om sig iaf. Vi har mätt hur stor spänning det är i eluttagen i vårt hus med och det var fullt normal. Det är så himla mysko alltså, jag blir galen! Varför denna omstartning?? Tillägas bör dock att det går att komma in i felsäkert läge på min dator och då startar datorn inte om sig tydligen.

Nån som är bra på datorer som vet vad man kan göra åt detta? ;'(


Kommentarer
Postat av: sunkan

gu' va jobbigt!! >_> tack för varningen~

förstår dej verkligen, databeroende är jag oxå, känner mej helt handikappad utan datorn!
nä, inget roligt ikväll.. du då?

2008-03-19 @ 19:58:49
URL: http://tvxq.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0