Kent-konsert på G

Nu är det snart dags för den efterlängtade Kent-konserten, fan vad kul det kommer bli:) Ska fara här hemifrån halv 5 ca och då ska jag stanna till hemma hos Jimmi och hämta min biljett och sedan skjutsa mina syrror till olika ställen i stan. Haha, måste berätta en liten halvrolig sak ang biljetten föresten. Jag drömde faktiskt om Kent-konserten i natt fast den var på ett underligt ställe. Problemet var att jag i drömmen märkte att jag hade glömt biljetten - Katastrof! Hehe, det får absolut inte hända på riktigt därför kommer jag verkligen se till både en och två ggr att jag verkligen har med mig biljetten.

Jag hoppas det inte blir så jävla mkt folk heller, men förmodligen kommer det vara en hel del är jag rädd. Visst det är kul med mkt folk för det blir ju bra dag och så men är det FÖR mkt så blir det bara jobbigt. Då kommer man säkert knappt få nån plats. Nej, lagomt är bäst.

Jag och Ylva orkar inte stå ute och köa så jäkla länge heller. Insläppen på Swedbank ska öppna halv 7 och vi kommer väl stå ute från 6 ungefär. Hoppas inte folk börjar köa redan från 4 och man kommer dit när det är en km lång kö lr nåt (haha, ok lite överdrivet men ändå:P). Jag vill helst stå i mitten-mitten. Jag behöver absolut inte stå längst fram men jag vill inte stå längst bak direkt heller. Att stå på nån kant vill jag helst också undvika. Jaja, man får hoppas på det bästa. Hehe, om inte annat lär man väl tränga sig lite tills man får en bra plats;P Brukar bli så.

Nej, nu ska jag snart gå upp till min pappa och äta och så innan avfärden. Ha en underbar kväll allihop! (Det ska jag försöka ha iaf).

Kommentarer
Postat av: Ylva

vi ska ha öööös! :D

2008-03-06 @ 15:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0