Jävla installations-skiva!

Blev så jävla less i morse. Min dator hängde sig tack vare en installationsskiva till mammas digitalkamera! Vi skulle intstallera in programmet så vi kunde få upp kamerabilderna på min dator men självklart skulle hela datorn haka upp sig efter installationen. Datorn började starta om sig själv hela tiden efter att den startat upp sig och fått upp skrivbordet. Fattar inte hur man sälja såna installations-skivor som gör att datorer hakar upp sig!?

Skivan är förmodligen också orsaken till att mammas nya dator (den hon fick i 50-års-present i höstas) varit så konstig och startat om sig lite nu och då. Fan, vad less man blir! Som tur är ska mammas bror komma till oss idag iaf (det har varit bestämt sen tidigare) och då kan han förhoppningsvis laga min dator igen efter att han lagat min mammas. Han är väldigt bra på datorer nämligen. Jag håller tummarna! Kommer bli olycklig om nåt skulle ha förstörts/försvunnit från min dator (helst knäppta bilder) men jag hoppas verkligen att det bara är att radera det där jäkla skitprogrammet och sen kommer allt på datorn vara som vanligt igen. Om inte....ja, då vet jag inte vad jag gör:S...=/

En bättre start på en dag har man ju verkligen varit med om!


Kommentarer
Postat av: sunkan

va jobbigt hörru :/... jag hoppas verkligen det ordnar till sej~!

2008-03-19 @ 12:14:08
URL: http://tvxq.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0