Jäkla väder!

Idag tänkte jag åka skidor på fjället med mamma. Hon ringde och väckte mig kl 10 i morse men strax insåg vi att det blåste och snöade alldeles för mkt ute att det inte skulle vara så passande att åka:( Så det blev alltså ingen skidåkning i stället somnade jag om, hehe och det var lika skönt som alltid. När jag senare gick upp med Jimmi kände jag att jag hade träningsvärk i låren, hehe skönt! Då vet man att gårdagens aktiviteter tog lite iaf;)

Idag har vi städat upp lite i Jimmis hus, vilket verkligen behövdes:P Ska jag flytta in här en vacker dag får det definitvt inte vara lika stökigt iaf, den saken är säker - Och jag tänker inte städa sj om jag säger så!

Har väl inte så mkt planer för dagen annars.
Jag ska dock se Melodifestivalen ikväll och ev hockeyn som börjar kl 4. Men jag har lust att göra nåt aktivit också, typ gå ut och gå lr nåt. I och för sig ser vädret ut att inte vara så bra fof men va fan, spela roll. Jag pallar inte att sitta inne och slöa en hel jävla lördag bara för det, nån måtta får det ju vara.

Jag vill åka skridskor ute med Jimmi idag ju:( Men jag tror inte det går nu när vädret är som det är. Det lär dessutom inte vara nån ishall som har friåkning såhär sent på dagen så då finns det bara utomhus-isar kvar och hur bra lär de vara nu!? Inte bra alls skulle jag tippa. Förmodligen lär det bli att vi åker skridskor imorrn ist. Men jag blir lite irriterad, har velat åka skridskor så länge med Jimmi men alltid ska det vara nåt i vägen. Och alldeles snart är väl vintersäsongen över också:( - Suck! Får hoppas att det är mer "normalt" väder imorrn så man kan fara och åka då iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0