Hunger och irritation

Nu har jag suttit och lekt vid datorn ett tag. Har ändrat bakgrund som ni ser, måste säga att jag är grymt nöjd med den nya. Den passar mig så jäkla bra också eftersom det är stjärnor - Jag har och kommer alltid att älska stjärnor. Sen har jag ändrat bild på headern också, blev helt okej det med. Annorlunda om inte annat iaf:)

Var lite ambitiös innan hockeyn och jobbade med min dröm-rapport.
Gick faktiskt rätt bra frånsett en del saker men nu har jag iaf börjat på en grund vilket alltid är positivt. Nu är det bara att bygga på och finslipa utifrån den.

Fick en jättefin Tre-Kronor-bok i födelsedagspresent i efterskott av Ylva ikväll:) -Värste snällt! :) Tack Ylva! Hehe, nu har man en hel del att läsa iaf. Annars var hockeyn ikväll ingen höjdare. Ganska bra match visserligen men Modo förlorade och då är det aldrig kul:( Enda som var lite kul var i slutet då Anti-Jussi Niemi drog på sig ett matchstraff, snacka om onödigt! Haha, vilken pajas!

Imorrn ska jag försöka kliva upp relativt tidigt. Eventuellt ska jag följa med pappa och Betty till Umeå för att hälsa på Helena, vet dock inte ännu om det blir något av med det. Annars blir det till att vara hemma och städa och fixa.

Kan inte låta bli att bli irriterad på vissa saker. Visst finns det orsaker till att jag kan vara spec. irriterad just nu också, saker som: mens, Modoförlust, långtråkighet, hungerkänsla mm. Men faktum kvarstår ändå att det är just saken i sig som irriterar mig mest av allt ändå, de andra sakerna har ingen betydelse. Hoppas det blir ändring nu så jag slipper irritera mig på denna sak fler ggr:/

Ska gå ner och ta något att äta nu, min mage kurrar:S Sen blir det nog till att slötitta på någon film lr liknande innan jag somnar.
God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0