"Empty room" borde ha vunnit

Har precis sett MF. Kan inte hjälpa att jag är en aningens besviken över att Charlotte vann och inte Sanna. Sanna fick faktiskt flest röster av svenska folket borde hon då inte ha vunnit? Jag tycker svenska folket ska ha rätt att ha den största makten men tydligen är inte fallet så. Visst Hero-låten var/är också bra men jag ville ändå att Empty room skulle vinna. Den var/är så jävla fin. Får rysningar varje gång jag hör låten och Sanna sjunger ju som en Gud:'(

Jaja, nu är det inte så mkt att göra åt. Jag önskar Charlotte lycka till i ESC, hoppas hon tar hem hela skiten (trots att jag ju egentligen ville ha Sanna där). Nåväl, Charlotte har ju vunnit en gång så hon kanske kan göra det igen, vem vet? Hoppas det! Heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: sunkan

man förstod ju redan innan att Charlotte skulle vinna, det var ju så förutsägbart så det inte är sant XP ... vet inte vem jag hade velat skulle vinna, min favorit kom inte ens vidare från andra chansen ;__; ...men om man tänker intenationellt är väl Hero an låt jag tror skulle komma ganska långt, typiskt schlager lixom.. å jag tyck det är lite trist att hon är med igen, då hon redan vunnit hela skiten en gång redan.. men vi får väl hoppas vi vinner i år oxå~

2008-03-15 @ 22:40:15
URL: http://tvxq.bilddagboken.se
Postat av: sunkan

ja, dom har spelat RIKTIGT dåligt alla matcherna som varit.. timrå har ju bara dominerat varenda match, modo har bara stått still har det sett ut som ;_; ... hade väntat mej mer.. jag tror oxå det blir 4 raka nu för timrå.. haha, vi kunde bara inte se tredje... dom har inte ens haft nån standard, dom har bara fisåkt å det har känts som att dom inte har tat det på allvar.. men va vet jag..

jo, tror som sagt att hon har en stor chans i ESC, men det har jag iofs trott om andra oxå, då det har gått i stöpet xD

2008-03-15 @ 23:25:20
URL: http://tvxq.bilddagboken.se
Postat av: sunkan

ja jag hoppas det oxå! komma bli himla roligt tror jag :D bara det blir av.. :P

2008-03-16 @ 11:20:38
URL: http://tvxq.bilddagboken.se
Postat av: Carro

Inte lika många som första gången, men fullt tillräckligt;) Du är så välkommen så! Men vecka 14 är jag i egypten så det blir inte förän vecka 16:)

Jag tycker att det bara skulle ha vare folkets röster som räknades! Borde ha känts skumt för charlotte att veta att folket hellre hade velat se sanna som vinnare:)

2008-03-16 @ 12:20:48
URL: http://carro89.blogg.se
Postat av: carro

Tack vad gullig du är! Jag har faktiskt varit duktig och skrivit om arbetet, blev så klart inte lika bra som det första, men det får duga för all energi försvann helt när jag tappade delar av arbetet. Uscha va dumma datorer är! Det är så hemskt när det blir så där :S
Hoppas att det aldrig händer igen, för någon av oss! :)

2008-03-16 @ 12:25:07
URL: http://carro89.blogg.se
Postat av: Ylva

Äh, BWO borde ha vunnit. De var bäst, det är ren fakta!

2008-03-16 @ 16:05:19
URL: http://hockeyflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0