Tre-lista

Tre namn jag går under:
- Marika
- Rika
- Sötnos

Tre saker som skrämmer mig:

- Att behöva gå arbetslös länge i höst
- Miljöutvecklingen
- Alla själviska människor

Tre saker jag har på mig:

- långärmad mjukiströja
- mjukisbyxor
- gosesockar

Tre sanningar:

- Jag älskar min familj
- Jag älskar Jimmi
- Jag älskar vaniljglass och lakrits

Tre saker jag verkligen vill ha:

- Ett bra jobb
- En massa, massa pengar
- En härlig och lyckad sommar

T
re saker jag vill ska ske inom en snar framtid
- Ha fest
- Vill fara ut och tälta/mysa med min pojkvän
- Vill göra klart alla min pojkväns presenter

Tre saker jag får ångest över
- Att jag sover så länge om mornarna
- Att jag äter så mkt onyttigt ibland
- Att jag inte vet vad jag ska göra till hösten

Tre saker jag är missnöjd med
- Att folk i min omgivning mår dåligt
- Att mitt rum börjar bli stökigt igen
-
Att jag drömmer så jobbiga drömmar ibland

Tre saker jag inte kan vara utan
- Mobilen
- Musik
- Mina närmaste

Tre dagar jag gillar
- Torsdag
- Fredag
- Lördag

Tre saker jag ska göra idag
- Städa rummet
- Spela X-box
- Laga mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0