Fotbollsuppehåll

Så börjar även den här dagen ta slut men jag har ändå fått en hel del uträttat måste jag säga:) Jag har planerat nästan allt inför morgondagen och sen har jag också tränat och sett semifinalen mellan Spanien och Ryssland. Sen fick jag också veta en förvånande sak idag som jag inte kan skriva här på bloggen. Fast saken rörde inte mig så mkt. Förstår om ni blir nyfikna nu men jag kan verkligen inte skriva ut här vad saken var. Kanske om några år men bara kanske, haha:P

Nu är det uppehåll i fotbollen iaf så det känns väldigt skönt.
Det är en div-5-match på lördag men den ska jag inte spela som tur är. Jag var nämligen med i start-11:an i senaste 3:an-matchen och då får man inte spela i nästkommande 5:an-match. Lite halvstruligt men sant. Nu när det är upphåll kan jag träna när jag vill på egen hand i stället och det känns positivt. Vi har uppehåll från fotbollen i ungefär en månad fr o m nu.

Måste avslöja att jag spelade X-box igårnatt också och det gick allt annat än bra:P
Haha, lr ja till en början vann jag ju (jag spelade NHL-07) men sedan började jag förlora. Jag kom in i en riktig förlusttrend, det gick bara inte att vinna:S Jag tänkte att jag ju måste avsluta med en vinst innan jag gick och la mig men det gick bara inte. Till slut fick jag stänga av x-boxen ändå eftersom klockan blev väldigt mkt. Jag avslutade alltså natten till idag som en riktig förlorare, tragiskt men sant likt förbannat.

I morgon måste jag försöka ta mig upp tidigt och städa.
Jag och Helena har bestämt att mamma i morgon ska få en ledig dag där hon inte ska behöva bry sig om några vardagssysslor. I stället ska jag och Helena ta hand om det (t ex laga mat, dammsuga, diska etc). Jag hoppas det kommer gå bra. Mamma är värd en ledig dag om inte annat så mkt som hon får hålla på jämt. Ska också försöka damma mitt rum i morgon men det är inte säkert att jag kommer orka/hinna det haha:P Jag tror faktiskt inte det kommer bli nåt av med det men man kan ju alltid ha en förhoppning iaf. Jag behöver verkligen damma mitt rum snart! Jaja, vi får se vad det blir av morgondagen. Hoppas den blir bra iaf. Jag ser framför allt fram emot kvällen/natten då det ju är fest:D Party, party;D

Jag ska inte sova ännu men ganska snart ska jag försöka bädda ner mig faktiskt. Måste orka upp runt 10 imorrn åtminstone så God natt på er! :)

Kommentarer
Postat av: jenny

:) låter nice! hmm..kanske på lördagen, imorgon ska jag umgås med micael..så tror knappast att vi kommer fara dit..men hoppas ni har det roligt :)

2008-06-26 @ 23:05:43
URL: http://viklund.blogg.se/
Postat av: Ylva

Meh, vadå för förvånande grej? :O Tell me :O

2008-06-29 @ 19:08:46
URL: http://www.metrobloggen.se/ydh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0