Bilbesiktning på g

Idag har jag varit duktig och städat lite köket och sedan har jag mest umgåts med min kära mor och storasyster. Mamma håller på att rensa sin garderob och då har hon hittat en hel del gamla roliga saker:) exempelvis hittade hon vår dopklänning, där alla mina syskons namn är broderade inklusive mitt eget såklart. Nu ska jag förmodligen snart åka in till stan för att besikta min brors bil med Helena. Ska passa på att köpa in en annan hemlig sak då också men jag kan inte avslöja vad ännu;P Efter det blir det väl till att äta middag innan jag, Jimmi och Weppan ska fara in på hamnfesten. Jag hoppas vi kan komma iväg runt 6 senast! Jag vill inte komma in senare än så känns det som. Nu ska jag ta och packa i ordning lite grejer som jag ska ha med till Jimmi ikväll, bl a kläder. Jag återkommer kanske senare ikväll om ni har tur;P Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej men hej! ja fatta två år helt sjukt, jag saknar fotbollslagen också, (smart som jag är spelar inte fotboll längre) Men annars är det bra ;P Hoppas de e bra med dig med =) // Sara

2008-06-28 @ 10:32:46
URL: http://lavela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0