Life goes up and down

Här kommer en uppdatering på mina två senaste dagar.

Fredagen
var kanon:) Var inne på hamnfesten ett för långt? tag eftersom Emma bums skulle träffa en kompis som blev väldigt sen men det gjorde inte så mkt. Jag satt i bilen och pratade med Sandra så det var trevligt iaf:). Passade på att åka karusellen "Extreme" också med Emma och Sandra - Gud vad roligt det var alltså! Jag älskar verkligen att åka karuseller även om jag blir ganska väldigt rädd då och då också. När vi äntligen kom hem till Jimmi runt 12 så gick vi ner till vattnet och kollade på hans föräldrars båt, den var riktigt fin:) Efter det blev det fest till tusen. Var längesen jag drack så precis lagom mkt:) Hade verkligen jättekul även om alla andra var ganska döda trötta när jag var jätteenergisk, haha;P. Jag spelade musik, dansade hoppade runt och sjöng med i alla underbara låtar som strömmade ut fr Jimmis dator. Haha, snacka om att musik kan vara himla underbart bra när man festar, helt fantastiskt egentligen. Jag lydde ett råd från festmetoden och slutade dricka när jag hade som roligast och vet ni vad? Det fungerade jävligt bra. Jag började dricka massa vatten istället och la mig sedan efter många om och men ner i sängen för att sova med Jimmi. Gissa hur jag mådde när jag vaknade? Jättebra!  Jag var inte det minsta bakis överhuvudtaget utan kände inte av ett skit att jag festat kvällen/natten innan. - Helt perfekt! Det värsta jag vet är nämligen att vara just bakis, så att festa utan att behöva bli bakis dagen efter är precis receptet i min smak;) Nej, fredagen var bara så roligt:) - Tack alla underbara människor för en riktigt trevlig kväll/natt! :D

Trots att jag mådde bra på lördagenblev det ändå ingen riktigt bra dag. Blev en hel del kärlektjafs och sedan var jag rastlös under större delen av dagen och kunde verkligen inte slappna av och se på tv hela dagen som tydligen alla andra typ kunde. Jag pratade iaf en del med Sandra och hjälpte förhoppningsvis henne lite med hennes kärleksbekymmer. Inte lätt med killar jämt, verkligen inte lätt alltså. Det vet jag själv om inte annat:S Dagen passerade iaf snabbt och när klockan var halv 2 på natten var jag inte ett dugg trött. Kanske inte så konstigt egentligen med tanke på hur sjukt jävla länge vi hade sovit:S Jobbigt iaf att vända på dygnet så mkt. Man hinner som inte göra nåt under dagen eftersom kvällen/natten kommer så himla fort när man gått upp sent. Jaja, jag antar att det behövs såna där mellandagar ibland också. Det måste man väl ha för att kunna uppskatta de bra dagarna, right?

Kommentarer
Postat av: Ylva

Inte lätt med killar? Gosh, tell me about it!



Vilken duktig festare du har blivit förresten, hehe ;)

2008-06-29 @ 19:04:14
URL: http://www.metrobloggen.se/ydh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0