8 underliga/egendomliga saker

Här kommer 8 underliga/egendomliga saker om mig själv som ni kanske inte visste. Håll till godo;P

1. Jag är 99 ggr av 100 alltid kall om händerna (egendomligt)
2. Jag är rätt så duktig på att läsa upp och ner (egendomligt)
3. Jag har aldrig solat solarium (underligt)
4. Jag har aldrig färgat hela mitt hår (underligt)
5. jag kan bara ha jättelite smör på mina mackor annars blir de äckliga (egendomligt)
6. Jag tycker det är äckligt när skelett knäcker, t ex folk som knäcker med händerna (halvunderligt)
7. Jag är en väldigt frusen person (när min pojkvän ligger utan täcke ligger jag med duntäcke) (underligt)
8. Jag tycker inte om att dricka kolsyrad dricka, cola och liknande (känner bara äckelsockret som fräter mot tänderna) (egendomligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0