Tre-Kronor-sängkläder:)

Nu har jag bytt i sängen så att jag har Tre-Kronor-sängkläder istället:) Det är första gången jag använder dessa sängkläder som jag fick av mamma i julklapp så det känns kul och speciellt:) Jag har också dammsugat hela rummet och tagit bort ltie små-krims-krams-grejer som legat framme. Nu börjar mitt rum se riktigt trivsamt ut faktiskt:) Skulle behöva dammas också men det hinner jag inte göra idag. Nu ska jag nämligen börja fundera ut vilka kläder jag ska ha ikväll samt vad jag ska ta med mig eftersom jag ska sova i stan. Efter det ska jag kila ner och tvätta håret innan det förmodligen vankas mat, pytt i panna. Snart kommer nog min pojkvän ringa också eftersom han slutar jobba nu kl 4, om han inte har övertid d v s. Jaja, det märks väl. Nu kom jag föresten på en till sak jag måste göra. Jag måste fixa en ny ringsignal till mobilen och jag vet exakt vilken jag ska lägga in hehe:) Borde passa på att tömma mobilen på kamerabilder också. Ja, det ska jag fixa först och främst.


Min kameramobil är ju inte den bästa men håll till godo iaf med bilden:P

Dags att göra lite nytta...Ha de! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0