Svårt att köpa present

Idag har jag vart inne i stan. Har köpt lite smått och gott till min pojkvän. Han  fyllde ju år igår egentligen men bättre sent än aldrig lr nåt:P Vet dock inte om jag köpte nåt bra:S är så himla svårt att köpa till andra personer, helst när de inte ens säger nåt de vill ha. Själv såg jag en massa saker som jag sj skulle vilja ha men när jag började tänka på vad som skulle kunna passa Jimmi så vart det totalt blankt:S Men, men jag har gjort mitt bästa nu iaf...han får väl lämna tillbaks det i värsta fall. Jag tror/hoppas iaf att jag köpt nåt som han vill ha. Jag har dock en sak kvar att fixa...ska försöka börja med det ikväll. Jag hoppas jag kommer få till det bra.

Sen kom jag förstås på en sak också precis när jag farit från stan som jag naturligtvis borde ha köpt:S Typiskt! Men det får jag väl köpa nästa gång jag har nåt ärende in till stan ist. Jag tror verkligen att just den saken är bra iaf:D så förhoppningsvis har man lyckats pricka in en sak åtminstone, haha:P Vad negativ jag är men men det blir så ibland.

I stan hann jag också handla mat till min kära familj och träffa Ylva en sväng.
Vi tog varsin macka med saft på UH och pratade, det var trevligt:) Synd bara att tiden ska gå så fort:/ men, men jag hoppas verkligen vi kan träffas nåt mera denna vecka eftersom både hon och jag börjar jobba nästa vecka.

Efter min stadsvistelse körde jag hem med min mammas bil ( -Tack så mkt för lånet mor!:) ). Det blev en snabb men god middag, strömming och mos, innan jag for iväg på min fotbollsträning. Det var riktigt skönt att träna. Kände mig rätt trött i början av träningen men snart gick det över och snart tränade jag verkligen fullt ut. Jag sprang snabbare än jag brukar, åtminstone kändes det som så. Vad duktigt jag kan vara ibland, hehe:)

Nej, om man skulle ta och börja med den där saken nu kanske? Eller föresten, jag måste ta nåt att äta först. Jag är jävligt hungrig:) Ha en fin kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0