Studsmattshoppning & vaktande

Jag hade en jävligt rolig kväll igår:) Jag var hemma hos Emma med Weppan och Jimmi och det var riktigt trevligt. Vi lyssnade på musik, åt god mat som Emma fixat (Tack Emma!), pratade, bastade, hoppade studsmatta och slutligen sov. Det var en av de roligare kvällarna jag haft på mkt länge:) Studsmattan var nog ändå det roligaste haha:D Snacka om roligt men farligt på samma gång. Shit, vilken studs man kan få alltså! Jag ser fram verkligen fram emot fler liknande kväller/hnätter:D

Idag har jag haft en ganska seg dag. Jag har varit och vaktat staketet vid Holmen blues typ hela dagen (13.30-19.00).
Detta är jag och mina lagkompisar tvungen att göra så att ingen smiter in. Det var inte direkt många som försökte smita in heller, inte en jävel egentligen!:S Det kändes därför väldigt onödigt att vi var där och vaktade i...få se nu...5½ timme! Roligare saker finns ju som man kan ägna en lördag åt men men nu är det gjort iaf. Som tur var kunde jag se det mesta av första halvleken mellan Sverige och Spanien iaf. Andra halvleken såg jag hemma hos Jimmi. Snacka om bittert slut på den matchen! :(

Jag måste dock tyvärr tillbaka och jobba på Holmen Blues ikväll då vi ska städa undan vid 11...orka? Känns jävligt slitet alltså. Men det är väl bara att bita i. Förhoppningsvis tar det väl inte så lång tid att städa där iaf, hoppas vi är många som städar så det går fort.

Nu sitter jag och väntar på att min pojkvän ska ha spelat klart WOW. Han och hans kompisar håller på att döda nå bossar tydligen. Men snart ska han vara klar. Tur det, blir lite smått less då jag inte har lkunnat umgåts med honom på hela dagen pga Holmen Blues. Jag menar han har ju kunnat spela hela dagen typ:S varför ska han då spela just nu när jag kan vara med han? Jaja, tålamod är väl A och O för ett lyckat förhållande I guess så det är väl bara att härda ut. När han äntligen 'är klar ska vi iaf fara och handla (jag vill ha glass!) och köpa pizza (Jimmi vill ha). Annars kommer det bli en lugn kväll för mig ikväll. Vill bara ta det lugnt nu efter att jag jobbat hela dagen. I morgon ska jag  unna mig själv att sova ut:....blev inte alltför mkt sömn natten som var nämligen:P Hoppas ni får en mysig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0