Okänd kille fögyllde min dag

Idag på skolan tappade jag bort min mobil på eftermiddagen. Har ingen aning om vart jag tappade den men uppenbarligen glömde jag den nånstans:S Jag gick runt och letade som en galning på de platser jag varit på under de senaste minutrarna dvs i bilen, på skolans toalett, på en gräsplätt utanför skolan, i vårt arbetslags rum mm. Jag kollade dessutom igenom min ryggsäck och mina fickor minst 4 ggr men ingen mobil hittade jag. Jag kände hur paniken började komma alltmer. Jag orkar verkligen inte köpa en ny lika bra mobil igen. Visst jag skulle kunna ta min gamla lite sämre mobil också men simkortet, pengarna på den och allting var ju borta. DEssutom trivdes jag jävligt bra med min mobil, den passade mig som hand i handsken....- suck!

Men mitt i min bedrövelse över att min mobil nog skulle vara spårlöst försvunnen (ja, antagligen snodd) så hände det fantastiska. Jag gick upp till min skolas rektorsexpedition för att fråga om nån lämnat in den där möjligen, upphittade saker brukar nämligen lämnas in där ibland. Jag hade inga större förväntingar alls men kan ni tänka er....DEN var inlämnad! Snacka om otroligt! :D Och jag kan ju säga att jag vart jävligt lättad och glad, kändes som att 20 kilo sorg och deppighet försvann från min axlar. Tydligen hade en kille varit och lämnat in min mobil på expeditionen för bara en stund sedan. Tydligen finns det alltså snälla och ärliga människor trots allt! :) Skulle så himla gärna vilja tacka killen som lämnat in min svarta sony-ericsson-mobil med svart nyckelband men jag har ingen aning om vem det är:S Allt jag vet är att han går sista året på Nolaskolan och hade en svart kjol på sig (detta p g a att det idag var Nolavision, dvs tredjeklassernas "spexuppvisning").

- Ett stort tack till dig iaf (vem du än är), du förgyllde verkligen min dag med denna fina handling. TACK! :D

....och nu ska jag aldrig slarva bort min mobil igen!....försöka iaf:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0