STUDENTEN! =D

I morgon tar jag och massa andra studenten och det kommer bli helt fantastiskt! :D Har fortfarande inte fattat det än alltså, det känns inte som att det är min tur nu men uppenbarligen så är det det:) Det kommer bli ÖS som faaan i morgon och det ser jag verkligen fram emot. Shit alltså, studenten är i morgon, den som man längtat efter så jävla länge och nu sitter man här timmarna innan. Jag är så glad, smånervös, spänd och förväntansfull så det finns inte alltså:P Jag hoppas verkligen att det blir så lyckat som jag vill att det ska bli. Mitt värsta scenarium är att jag skulle tappa en jordgubbe på min vita klänning vid champagne-frukosten tidigt imorrnbitti så klänningen skulle bli förstörd, men det ska får bara inte ske! Rejäl skärpning krävs där trots att jag förmodligen kommer vara rätt väldigt trött MEN glad:)

Måste gå och lägga mig strax så jag orkar upp för att ta 7-bussen in till stan imorgon. Måste ha gott om tid imorgonbitti så jag hinner sminka mig etc. Jag vill verkligen inte stressa, usch vad jobbigt det skulle vara.

I morgon och fram tills söndag ska jag bara njuta. Framtiden ska jag inte ägna en tanke åt under de närmsta dagarna. Nu ska jag bara se till att fira studenten som fan och ösa ;D

Kommer nog ta ett tag innan jag bloggar här igen för imorrn kommer jag ju verkligen ha fullt upp den saken är säker. Men det tror jag ni förstår eftersom....

....JAG SKA TA STUDENTEN I MORGON! :D :D :D :D :D

GRATTIS TILL MIG SJÄLV OCH ALLA ANDRA LYCKLIGA SOM OCKSÅ TAR STUDENTEN, - Fy fan vad vi é bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0