Sötsug

Nu har jag hunnit städa lite smått på rummet, hjälpa mamma med att bära ut kartonger itll garaget, ätit våfflor och tagit en promenad. Allt detta har jag hunnit med sen jag skrev här sist, de ni;P Just nu håller jag på att msna lite med Jimmi. Snart ska jag gå ner igen och se andra halvleken mellan Italien och Frankrike. Det är mkt spännande! Italien leder med 1-0 men det är jämnt och en småbråkig match såhär långt där en del kort har utdelats.

Ååh, jag känner mig sötsugen för tillfället:P En apelsin och ett äpple har slinkit ner, gör allt jag kan för att inte ta nåt SÅ onyttigt. Har ju en del kvar i min stora godispåse jag köpte på Coop häromdagen också men jag måste tänka på mina tänder. Har ätit alldeles för mkt godis de senaste dagararna, så det så! Just därför ska jag INTE ha nåt alls av det idag. Gäller bara att bita i. Funderar på att göra nudlar faktiskt om vi har det. Det är faktiskt gott:)

Nej, dags å göra nån onytta hehe:P Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0