Klipper mig imorrn

Nu ska jag strax gå och lägga mig och sova ska bara ringa min pojkvän först och säga god natt. I morgon ska jag in till stan och klippa mig redan kl 10.15 därför gäller det för mig att jag vaknar i tid(!) Viktigt, viktigt alltså. Imorrn försvinner alltså mitt långa hår som snart räcker ända ner till brösten. Ska bli skönt men sorgligt också. Det är ju på två vis det det där med att klippa sig men förhoppningsvis kommer jag mest bli nöjd. Jag kommer dock att sakna enkelheten med att kunna sätta upp håret nu när det är så långt. Nu försvinner allt hår direkt om jag bara tar en snodd. I morgon efter att jag fått de uppklippt däremot så kommer det defintivt lossna en hel del uppklippt hår när jag ska sätta upp det. Just det kan vara lite irriterande ibland men men. Hmm, ja jag hoppas ni förstår hur jag menar... orkar inte förklara nå bättre hehe:P

Det blir fest för mig på midsommar och kanske på onsdag (har inte bestämt om jag ska dricka lr inte ännu). Jag hoppas iaf på två lyckade och roliga kvällar oavsett:) Vore kung om det blir ens hälften så roligt som det var i fredags hos Emma - Me like! :) Den kvällen var verkligen näst intill klockren! :D

Nej, nu måste jag sova så jag orkar upp. Guten nacht! :)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vars är festen då? ;) Har ingen jävla aning om vad jag ska göra, hehe ^^ Men förhoppningsvis leka med Magnus!

2008-06-16 @ 15:50:55
URL: http://hockeyflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0