Helgen går för fort

Idag har jag väldigt mkt energi i överflöd, kanske har samlats på sedan igår och blivit mera under natten? Jag och Jimmi sov iaf jävligt länge vilket har gjort att jag är väldigt pigg och utvilad just nu. Jag vill så gärna fara ut med båten hemma hos mig och fiska med Jimmi. Jag hoppas det blir av snart. Vill också köpa en mjukglass på Sibylla. Igårnatt såg jag en rabattkupong i tidningen 7 nämligen. Det var att man fick två mjukglassar till priset av en, inte illa det! Det är så fint väder ute också att jag vill passa på att vara ute till skillnad mot igår:( Nästan en dag man kanske borde passa på att träna på också men jag tror inte jag hinner det eftersom jag vill ska umgås med min pojkvän.

Ikväll ska jag se finalen i EM tillsammans med Emma hos min pappa.
Det kommer nog bli väldigt treviligt oxh förhoppningsvis också spännande. Jag vet inte vilket lag jag hejar på men jag tror jag hejar lite mera på Spanien faktiskt. Det viktigaste är dock att det blir en bra match.

Tycker den här helgen har gått himla fort alltså. Kanske är bortskämd från förra helgen då man hade typ 2 dagar extra lr åtminstone 1½ dag extra att umgås på (Jimmi gick ju bara halvdag på torsdagen)? Säkert kan det vara så. Men det är inge roligt iaf att helgen är slut nu och att Jimmi börjar jobba i morgon igen. Har så mkt jag skulle vilja göra med han här och nu alltså. Är bara tiden som saknas och kanske pengar. Jobbigt är det. Jag hoppas dock att vi kan hitta på roliga saker nästa helg iaf.

Nej, nu ska jag försöka umgås med min pojkvän och försöka  få med mig han ut på nå äventyr;) Ha en fortsatt bra dag i detta soliga väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0