Grattis älskling <3

Midsommaraftonen var riktigt trevlig. Vi bastade och badade för fulla muggar och sedan åkte vi hem till Jimmi och käkade pizza. Jag drack inte en droppe alkohol på hela kvällen och det känns ganska skönt, helst nu i efterhand. Kommer ju dyka upp fler kvällar att dricka på så det är ju hellugnt:) Dessutom kan man ju ha roligt utan alkohol också, så det så!:) - Tack alla inblandade för en riktigt trevlig (men sen!) kväll/natt/morgon :D

Idag har jag sovit jävligt länge men så kan det bli när man går och lägger sig sent och är väldigt morgontrött. Har därför inte hunnit gjort så mkt idag. Gav mig ut på en joggingrunda men det gick inte alls nå bra:/ Fick mjällthugg hela tiden som gjorde jätteont så därför kunde jag inte jogga så mkt som jag ville:( Irriterande! Kul att Jimmi var snäll och gjorde mig sällskap och cyklade bredvid iaf. Annars har jag bara duschat och sett fotbollen (Fan vad bra Ryssland är) och sedan har jag myst med Jimmi och sett film :) Givetvis blev det lite popcorn poppade också;) vad annars?

Nu ska jag ta och lägga mig och sova med Jimmi men jag bloggar så snart jag kan igen. Sov så jättegott!

En sak till....Ett stort grattis till min pojkvän Jimmi som ju fyller 22 år idag (klockan är ju över 12 hehe:P)! Senare idag blir det fika och tårta:) - Love u so much <3

Kommentarer
Postat av: Ylva

Grattis till Jimmi! :)

2008-06-22 @ 16:09:16
URL: http://hockeyflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0