Glad midsommar!

Idag är det midsommar och det känns riktigt trevigt:) Jag, Weppan, Jimmi och Sandra ska basta och bada om ett tag så det kommer nog bli jävligt skoj:) Ska väl snart fara och hämta ut pizza också som vi ska äta senare ikväll. Jag ska dock vara shaffis ikväll (är det frivilligt) så för mig blir det inte en droppe alkohol men det gör ingenting Jag ska se till att ha jävligt kul ändå:D Weppan och Jimmi har börjat dricka öl så det kommer nog bli en lång natt hehe:) Jag hoppas Sandra kommer snart bara, hon var på väg hit när hon ringde för en liten stund sedan. Det har tar dock en himla tid tycker jag. Hon och hennes pappa har väl kanske åkt fel vad vet jag? Fast då borde hon väl ringa...jaja, det märks väl.

Annars har vi städat massa här i Jimmis hus idag. Jag, Jimmi och Jimmis föräldrar...ja, t o m Weppan hjälpte till att damma lite nu när han kom för ett tag sedan - Nice! Blir riktigt fint iaf även om det fortfarande är mkt kvar som borde göras. Nu är jag dock less, orkar inte städa nå mer:P Hehe, därför sitter jag här vid datorn och slöar ist.

Riktigt kul att se att det är ganska bra väder ute också. Det blåser väl en del, men solen skiner iaf så man ska inte klaga:) Så länge det inte regnar ska man faktiskt vara nöjd.

Nej, nu ska jag ta och umgås lite med folket här. Jag hoppas ni alla får en riktigt mysig midsommar! :) Skriver kanske senare ikväll om jag får möjlighet:P Ni märker...Bye bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0