Give me a job!

Idag har jag bl a varit in till Bjästa och handlat lite sedan har jag också försökt söka lite jobb. Det har väl gått sisådär. Inte lätt att få jobb när man inte har kontakter, verkligen inte lätt. Men man får försöka kämpa på, inte mkt annat att välja på. Vore ju himla bra om man fick ett jobb till hösten och kunde få en liten inkomst åtminstone. I värsta fall får man väl dra till Norge och jobba lr nåt, hehe. Där ska man tjäna riktigt bra har jag hört;) Kanske inte finns de bästa arbetena där men tjäna pengar gör man verkligen. Skulle vara lite roligt också att pröva på att bo i ett annat land. Okej, Norge är ju bara grannlandet och är väl ungefär som Sverige men ändå:P

Är helt sanslöst vad mkt jag drömmer nuförtiden alltså. Jag minns också drömmarna rätt bra när jag vaknar, läckert. Skulle bara vilja veta vad drömmarna egentligen betyder, att de betyder någonting är jag tämligen övertygad om. Otroligt nog kunde jag ta mig upp strax efter 10 i morse. Snacka om tidigt, för att vara mig alltså:P Skönt ändå att jag pallrade mig upp då, på så vis kanske jag kan få en någorlunda "normal" dygnsrytm. Det skulle vara bra inte minst för min pojkvän som tycker att jag har en väldigt underlig dygnsrytm jämfört med han, vilket jag kan förstå.

Ikväll ska jag fara och träna fotboll.
Ska väl ta och ringa lite senare och höra om man skulle kunna samåka lite eftersom träningen är nere i holmen. Måste ringa till min arbetsgivare ang sommarjobbet också. Behöver få reda på en del grejer nämligen, jag börjar ju sommarjobba på tisdag nästa vecka! - Shit, inte länge kvar nu på min semester (lr vad man nu ska kalla det).

På fredag blir det fest:D Jag har fixat så att det blir en lite fest så det kommer nog bli roligt hoppas jag. Blir förmodligen att man tar sig en sväng ner på hamnfesten också. Det är ju trots allt gratis i år jämfört med hur det var förra året:S Jag kommer nog inte orka vara där så länge iaf men det kan ju vara kul att kolla runt lite:P

Bloggar väl kanske lite senare. Nu ska jag försöka göra nån nytta här. Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Angelica

ser och läser att du kanske ska på hamnfesten :P hoppas bara att vi kanske stöter på varandra. jag ska nämligen aknske dit också. Hur har du det annars på denna 2underbara" sommarväderet? Kram

2008-06-26 @ 17:24:44
URL: http://angelica89.blogg.se/
Postat av: Ylva

Nej, det handlar om helt andra saker. Blir så jävla less :(



Fest imorrn? Vars när hur? ;) Vi kanske kan ses en stund på Hamnfesten? Jag ska ju upp tidigt o dömma, tyvärr :-/ Annars hade vi ju kunna sett typ ikväll eller imorgon.



Kram!

2008-06-26 @ 20:25:52
URL: http://www.metrobloggen.se/ydh
Postat av: jenny

japp det gör han :) nej antagningsbeskedet kommer väl i juli någon gång! hehe!! så det blir fest för dig imorgon, fan va nice :D hemmafest?

2008-06-26 @ 21:20:07
URL: http://viklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0