Fyndat jeans & tröja

Stadsvistelsen igår gick bra. Först och främst klippte jag mig rätt mkt så nu slutar håret strax nedanför axlarna. Jag klippte även till luggen litegrann. Jag gjorde sedan några ärenden åt min mamma och min syster, bl a handlade jag mat och lämnade tillbaka några böcker på biblioteket. Sedan hittade jag också två par jeans som jag köpte, ett ljusblått par och ett svart par. Var sugen ett tag på att köpa ett mörkblått par också men då tänkte jag att det kanske inte var så jättenödvändigt eftersom jag redan har två mörkblåa par jeans. Jag fyndade också en blå tjock långärmad tröja för 50 spänn, perfekt:)

På kvällen tränade jag fotboll. Det gick rätt så bra även om det var jävligt blåsigt. Efter träningen gick jag upp till min pappa för att hjälpa han med att installera in Telias virusskydd på datorn samt avinstallera nå virusskydd som redan fanns på datorn. Det gick bra som tur var. Enda problemet med hans dator och Internet just nu är att det inte går att komma in på Aftonbladets hemsida:S Det går att komma in på alla andra hemsidor utom just den, vadå skumt!? Fattar inte vad det är för fel. Jag prövade idag att ringa till Telia support också men där inte fick man inte mkt hjälp inte:( Värdelöst är vad det är. Tur alla hemsidor funkar som de ska på min dator iaf, annars vet jag itne vad jag hade gjort. Störande när det inte funkar som det ska!

Nu ska jag fortsätta städa på mitt rum. Måste bland annat vika en massa kläder och stuva in dem i garderoben. Borde försöka byta sängkläder i sängen också...hmm, får se hur mkt jag hinner/orkar. Bloggar kanske senare, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0