;(

Man vaknar och sen var den här dagen förstörd. Fattar inte vad det är för fel på folk? Är det SÅ konstigt att man vill sova ut när man natten innan knappt fick sova nånting alls p g a att man festade? Tydligen är det jättekonstigt...herregud alltså! Sköt dig själv och skit i andra! Kändes jävligt skönt att markera lite iaf även om jag kunnat markera ännu mera också med tanke på hur förbannad och less jag var. Min dröm förstörde också allting...fattar inte hur en dag kan börja så fel:S Är väl jag som markerar för dåligt kanske, vad vet jag? Allt jag vet är att jag verkligen försöker anstränga mig och göra mitt bästa och ändå blir det bara så fel. Jag är väl jävligt självisk med tanke på att jag vet hur det ju ligger till men jag kan inte rå för det. Jag blir så sårad när det blir såhär att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag kan inte rå för att mina känslor också vill ha nåt att säga till om ibland. Önskar verkligen att saker och ting vore annorlunda... - Snälla, berätta för mig vad jag ska göra!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Mäh, vadå? :( Vad hände?

2008-06-16 @ 15:52:24
URL: http://hockeyflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0