De närmsta dagarna

Tredje inlägget för mig idag nu, hehe vad har skett!? Jag som har varit allt annat än aktiv den senaste tiden, jaja ibland måste man få överaska positivt....jag hoppas ni tycker det är positivt iaf, annars jävlar;D Haha! Vad fånig jag är alltså, snacka om att vara flumm. Men nån måste vara det också. Nåväl, ikväll har jag planerat på ett ungefär hur mina närmaste dagar kommer att se ut. I morgon blir det fest och Jimmi får skjutsa in mig till stan efter att min egen match är slut. Jag kommer förmodligen också sova över i stan tills på torsdag då jag kan åka hem med Jimmi (han går bara halvdag då:) ). Sedan ska vi hem till han och städa inför midsommar. På torsdagskvällen ska jag träna hade jag tänkt.

På fredag ska vi fortsätta städa och sedan blir det till att fira midsommar.
Det blir bad och bastning som det ser ut just nu:) och sedan lär det väl förhoppningsvis bli spelande(!) och filmtittande med. Kommer nog bli jättekul, jag hoppas det iaf. Hoppas bara inte det blir dåligt väder på midsommar. Alla prognoser verkar så negativa men jag hoppas in i det sista på att det ska bli bra väder ändå. Det kan ju bli bra...prognoser har ju haft fel förut, right? Nåja, den som lever får se. Jag tänker iaf inte låta dåligt väder förstöra midsommarafton om nu så skulle bli fallet.

Blev lite sugen på att spela x-box nu också, det var ju jävligt längesen jag spelade det. Jag tror jag ska spela lite hockey på det och sedan sova. Måste verkligen gå upp tidigt imorrn (mkt tidigare än jag gick upp idag iaf...!) Vad less jag blir på mig sj ibland över att jag är en sån sömntuta på mornarna. Det kan vara jävligt skönt men jobbigt. Dagen liksom försvinner så jäkla fort när man sover länge av nån anleding:P. Jaja, ska väl ta och sluta blogga nu och varva ner. God natt och sov så gott! :D - I morgon är en ny dag med nya utmaningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0