Dammsugning & fotbollstankar

Idag lyckades jag kliva upp 11 iaf, alltid nåt framsteg iaf:P Såhär långt på dagen har jag hunnit med att ta en sväng till Sidensjö för att vattna min mormor och morfars grav, handla och lösa ut en avi på banken. Det gick finfint. Nu ska jag försöka ge mig på att dammsuga mitt rum samt byta i sängen, vilket behövs. Som ni förstår orkade jag alltså inte göra det igår, men idag ska det bara bli av alltså.

Ikväll ska jag till Domsjö och givetvis se fotbollsmatchen Sverige-Ryssland. Sverige måste bara vinna! Jag kommer nog missa en del av första halvleken (kanske tom hela) eftersom jag själv ska spela en fotbollsmatch i holmen som börjar kl 7. Jag fick ett sms av min tränare idag att jag kanske möjligen kunde få sticka iväg lite tidigare, d v s innan matchen är slut. Hoppas det, fast samtidigt vill jag ju inte sticka iväg tidigare om matchen står och väger heller. Just det skulle bara kännas dumt:P. Jaja, förhoppningsvis kan vi avgöra tidigt även om jag har svårt att tro det. Vi har faktiskt en riktigt bra möjlighet till att ta poäng ikväll. Vi ska spela mot Långsele som har 5 poäng hittils medans vi har 3. Kommer säkerligen bli en tuff match. Hoppas vi kan sno nåt poäng iaf, det skulle verkligen behövas.

Nej, åter till städningen nu. Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag :) och kom ihåg: - Denna dag kommer aldrig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0