Bloggar för er och mig sj

Jag anar att det inte är alltför många som orkar läsa mitt senaste "student-inlägg", åtminstone inte hela. Det inlägget (liksom alla andra inlägg) skriver jag dock lika mkt för er läsare som för min egen skull. Jag vill nämligen bevara så många minnen som möjligt under mitt liv. Mig gör det alltså inget om ingen mer än jag läser mina inlägg även om jag förstås tycker det är kul att se att jag har en del besökare på mig blogg som förhoppningsvis också läser mkt av det jag skriver:).

Just nu sitter jag hemma på rummet och knapprar på mitt tangentbord medan jag hör hur regnet smattrar utanför fönstret.
Låter riktigt mysigt:) älskar verkligen att lyssna på regn. Är också trevligt att ha fönstret öppet här i rummet så det blir lite småsvalt och man verkligen känner doften av sommaren. Nu känner jag verkligen att sommaren är här alltså. INGEN mera skola, inge mera läxor...helst sjukt egentligen! Nu blir det istället sommarjobb som gäller (åtminstone till en början). Jag börjar dock inte sommarjobba föränn efter midsommar och fram till dess ska jag bara njuta och koppla av så mkt det går:)

I morgon ska jag bege mig till stan för att förhoppningsvis kunna hitta lite saker till min fina pojkvän som fyller år snart:).
Senare på kvällen ska jag träna fotboll vilket sannerligen kan behövas med tanke på alla onyttigheter som gått ned under de senaste dagarna:P Hoppas morgondagen blir en fin dag som är hyfsat solig iaf. Hoppas det inte regnar. Jag ska dock inte bli så ledsen ifall det skulle regna. Det vore väl nästan bra egentligen eftersom det ju varit så torrt den senaste tiden. Sen ska man ju inte klaga heller eftersom både studentdagen och balkvällen var soliga och fina:) Just de 2 dagarna var ju egentligen de viktigaste rent vädermässigt på hela sommaren!:) Snacka om att ha tur med vädret alltså!

Nej, nu ska jag krypa ner i min sköna men kalla säng(!) Hoppas den bli varm fort:P God natt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0