Bär är sommar

Nu har jag varit uppe hos pappa och hälsat på en sväng. Blev bjuden på bär och glass så det var himla gott:) Fick också ta hem den nya dosan till x-boxen som pappa köpt in tidigare i veckan. Ska prova och se om den går att spela med senare ikväll, men det borde fungera. Nu ska jag strax gå ut och ta en liten promenad med Helena. Det har ju faktikst slutat blåsa nu, tro det lr ej så det gäller att passa på.

Ska försöka lägga mig jävligt tidigt ikväll faktiskt så jag kanske för en gångs skull orkar upp i någorlunda vettig tid imorgonbitti. Jag är alldeles för duktig på att vända på dygnet när jag är ledig alltså, - shame on me!:P Måste bli ändring på det snarast. På tisdag nästa vecka börjar jag ju sommarjobba också så då är det verkligen till att skärpa till sig. Gud, vad konstigt det kommer bli att börja jobba. Jag som är van vid att vara ledig nu, konstigt värre kommer det bli. Men lönen jag kommer att få är ju mer än välkommen iaf:)

Hittade föresten lite kläder förut som jag både ville och kunde ha, härligt! :) Alltid bra med ett litet tillskott till min garderob. Skulle behövt köpa in några skor också men jag vet inte om jag orkar ta mig råd till det för tillfället. Känns inte som att det är så viktigt för närvarande.

Fan, vad jag är sugen på att festa alltså!
Tragiskt, men sant hehe:P Jag måste fan fixa till nåt i helgen känner jag, annars vet jag inte vad jag görxP Haha, snacka om att vara desperat men det är jag också. Kan bero på att jag typ inte jobbar lr nåt och känner mig lite sysslolös, vad vet jag? Det enda jag vet är att jag vill festa :D

Nej, om man skulle ta och gå ut och gå strax då kanske. Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0