2-0 mot Grekland

Vilken härlig svensk seger det blev ikväll!:D Zlatans mål var bara så jäkla snyggt, snacka om fullträff alltså! Helt underbart:) Bara att hoppas att Sveriges form håller i sig nu bara. I och för sig var Grekland ruskigt dåliga, fattar inte vad de höll på med? De verkade inte vilja anfalla ett endaste dugg utöver deras fasta situationer då:S Visst kan det vara smart att spela försiktigt och defensivt, men SÅ defensivt som Grekland spelade ikväll...det blir bara uselt. Uselt och löjligt, helt rätt att de blev utbuade tycker jag. Såg så himla dumt ut när deras backlinje bara passade bollen runt-runt emellan sig utan att ha den minsta tanke på att anfalla (det såg inte ut som att de hade det iaf).

På lördag väntar Spanien för Sverige och det kommer bli en jävligt tuff match.
Spanien verkar vara riktigt heta, 4-1 idag mot Ryssland  och dom snygga målen i den matchen säger väl allt. Bara att hoppas på att Sverige kan hålla 0-0 länge så kanske vi har en chans. Men det är ju trots allt inte så viktigt nu att vi vinner mot Spanien eftersom vi ju slog Grekland idag. Fast vinna vill man ju alltid ändå men:P Jaja, ni fattar nog vad jag menar hoppas jag.

Jag avslutar detta inlägg med att såklart säga: HEJA SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0