Värmebölja

Idag har det varit väldigt varmt och varmt är det minsann fortfarande. Snacka om sommarvärme alltså. Trodde jag skulle avlida på jobbet idag när jag hade svarta mjukisbyxor på mig. Sjävlklart skulle jag ju kliva upp ur sängen i sista minuten så jag bara fick riva åt mig nå kläder:S Fattar inte hur jag kan vara så himla morgontrött alltså. Ja menar det är ju nästan pinsamt nu när jag börjar jobba först halv 12 också:S Men, men så kan det vara.

Det var lugnt med folk i affären idag och jag klandrar inte människorna egentligen. Själv hade jag lätt legat på stranden hela dagen idag om det inte varit för att jag var tvungen att jobba. Det är alltså inte så konstigt att knappt nå folk besökte Brynge idag. Helena och Stefan kom och hälsade på på eftermiddagen iaf vilket var trevligt:) Jag fick t o m en klubba av Stefan, gott;D Sedan fick jag skjuts hem också sedan jag slutat vilket var skönt. Väl hemma gjorde vi i ordning tacos som vi sedan åt upp, haha vad annars? Nåja det var mkt gott iaf, det måste jag säga:)

Nu ska vi strax fara och bada.
Det ska bli svalkande, har varit kokhet hela dagen mer lr mindre:S Visst det är skönt med sommarvärme MEN värmen som har varit idag blir fan i mig för mkt:S idag har det varit alldeles för varmt alltså. Ojojj, man orkar inte med många såna här dagar. Jag hoppas det blir lite svalare imorrn trots att det ju är sommar. Nej, nu måste jag dra. Brorsan ska nämligen låna min dator och betala nå räkningar. Strax vankas det ju bad också så det är bäst jag gör mig i ordning. Ha en härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Carro

Solen är helt klart toppen! Tänk att vi fick lite sommar ändå :) Sköt om dig!

2008-07-26 @ 19:16:14
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0