Skönt att sova

Vaknade för ungefär en timme sen. Jag och Jimmis sov i Wiros vardagsrum på en upplåsbar stor madrass som Jimmi tagit med sig, jätteskön att sova på kan jag lova:). Lite skillnad mot att sova i en bil som vi gjorde natten innan, hehe...-konstigt va!?? 

Idag ska vi gå ner och kolla mer på Marina-festivalen (tror den heter så) och sedan ska vi förhoppningsvis också gå ner till Tylösand, åtminstone om jag får bestämma:P Vill så gärna gå ner till just den stranden eftersom den är med i en Gyllene tider låt, haha:D Det är ju som lite speciellt.

Pappa ringde föresten nyss och sa att det såg ut att bli regn i Gbg imorron. Inte alls roligt med tanke på att vi tänkt att fara på Liseberg då. Nu när jag kollade vädret på aftonbladets hemsida så såg det dock ut som att det bara skulle vara mulet. Jag hoppas verkligen inte att det blir regn, är ju inte alls nå roligt att gå runt där ute då och sitta i blöta karuseller. Men å andra sidan, det lär ju vara desto mindre folk om det är regn. Lär ju typ vara helt tomt då nästan säkert, hehe:P Hur som helst så hoppas jag iaf inte att det blir regn där imorrn. Mulet är okej men inte regn.

Nu ska vi snart ta och käka frukost här, det har vi faktiskt inte gjort än trots att jag och Jimmi vaknade runt halv 12. Kanske skriver senare om jag får möjlighet, ni märker. Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: jenny

tack! ja det är så sykande! hoppas du har det roligt i Göteborg :) åk många roliga attraktioner på liseberg åt mig :D kram

2008-07-19 @ 15:54:10
URL: http://metrobloggen.se/viklund
Postat av: Elin

nej det är min bror och hans tjejs katt:) men vi lånar honom under sommaren när dom jobbar. vad gör du nu för tiden då? kram

2008-07-24 @ 18:05:17
URL: http://everysingleday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0