Universe inside of my heart

Ibland kan jag bara inte låta bli att drömma och fundera på hur det skulle vara...

Ibland blir jag bara osäker på om jag kommer att lyckas få det liv jag vill ha.
Kanske är jag för feg och svag för att uppfylla mina drömmar?
Kanske borde jag lyssna till mina känslor mer?
Kanske borde jag vara lite mer våghalsig och chansa mer? Man måste väl våga satsa för att vinna, är det inte så?
Kanske är jag helt enkelt fast för evigt i ett ekorrhjul som jag själv satt mig i? Frågan är om jag kommer att kunna ta mig loss. Jag kommer i alla fall inte kunna ta mig loss själv, jag kommer behöva hjälp. Eller också får jag försöka kämpa mig loss själv men det kommer bli betydligt svårare.
Kanske är jag för egoistisk och dum, vad vet jag? Men jag kan ändå inte låta bli att önska att saker och ting vore annorlunda ibland. Fortfarande är det en massa frågor jag vill ha svar på men problemet är bara att jag inte vet hur man ställer dem. Frågan är om jag någonsin kommer att kunna bli nöjd?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0