Träning är toppen

Nu har jag hunnit med att börja packa lite (hemskt lite men iaf:P), joggat, stretschat och duschat. Så himla skönt att träna alltså. Visst kan det vara rätt slitet och jobbigt vissa perioder när man joggar men när man kommer hem och har joggat klart och får vila - VIlken känsla!:D Man känner sig så oerhört nöjd med sig själv att man klarat av att oressa sig själv så pass mkt trots att man hade det motigt. Det är synd att många människor bara ser de få negativa sakerna med att träna, främst att det bär emot och är jobbigt. Inte många ser alla de positiva sakerna som träning ger men jag är en av dem som faktiskt ser det positiva och det är jag jävligt glad över:) Det positiva väger helt klart över det negativa, tycker synd om de människor som inte ser det. Man mår helt enkelt så jäkla bra av att träna i längden att det inte finns egentligen.

Nåväl nog om föreläsningen om hur bra det är att träna nu, tror de flesta av er fattat vinken för längesen ändå. Eftersom jag valde att jogga ikväll har jag inte hunnit med så mkt annat. Hade ju tänkt att packa, fixa skivor mm men ingenting av det har jag hunnit:( Jag ska (tror det lr ej) faktiskt försöka anstränga mig för att gå upp tidigt imorrn så jag hinner fixa lite saker innan jag far på jobbet. I vanliga fall går jag jämt upp i sista sekunden så jag precis hinner på jobbet ungefär men imorrn ska jag verkligen försöka få en ändring på det. Nåja, än är kvällen inte slut. Hinner kanske fortsätta packa litegrann nu. Borde egentligen äta och dricka nåt först eftersom jag inte gjort någondera sedan joggingturen men det får vänta ett litet tag till känner jag.

Dags att göra lite nytta, ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Åh, men när ska vi träffas då? :P Tänkte att vi kunde göra nåt i helgen. Men vi får ta det när du kommer hem, hoppas ni får kul! :) Joda, helt okej, har ju kommit igång med fotobllen nu igen! Kram

2008-07-17 @ 14:46:46
URL: http://www.metrobloggen.se/ydh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0