Tiden går fort när man vill hinna mkt

Nu är man äntligen hemma efter jobbet. Blev bjuden på mat hos pappa efter jobbet och därför var jag förbi en sväng där också:) Blev bjuden på sik och potatis vilket var riktigt gott.

Ikväll har jag en hel del planer:P Först och främst måste jag packa det mesta inför vår resa ner till Halmstad imorrnkväll och sedan måste jag också fixa en del skivor som vi kan ha och spela i bilen. Dessutom är jag sugen på att fara ut och jogga också, 3:e dagen i rad isf men har man sug så har man. Sen är det väl alltid positivt och träna med även om jag ju inte är nån träningsnarkoman som tränar SÅ ofta i vanliga fall.
Sedan måste jag också börja planera upp aktiviterna vi ska göra nere i Halmstad och vilka dagar vi ska göra vad på osv. Är en hel del att planera när man reser bort även om man inte har några busstider att passa lr liknande. Sist men inte minst vill jag ju fortsätta läsa en del på boken också. Hann läsa litegrann idag på jobbet men inte så mkt direkt eftersom det var rätt mkt folk hela dagen. Nåväl, vi får väl se om jag hinner med allt jag vill göra ikväll. Blir säkert något jag får slopa. Har inte fixat mp3:n och kameran än heller kom jag på nu (tömt kameran på bilder och byta låtar i mp3:n) så det är också en sak jag måste göra. Shit, mkt att stå i nu men det är ganska bra också. Man har åtminstone inte tråkigt.

Nej, dags att köra igång så jag hinner göra nånting ikväll överhuvudtaget. Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0