Snart ska jag baka paj:)

Nu håller Jimmi på att försöka laga min mammas dator, Internet fungerar nämligen inte. Det har det inte gjort på länge, lite märkligt då Internet här på mitt rum (rummet bredvid) funkar hur bra som helst:S DAtorer kan verkligen vara konstiga ibland alltså, man kan blir riktigt galen på dem - huvva!

Nu ska vi snart åka iväg och handla i allafall. Vi ska äta mackor och grilla dem i smörgåsgrillen som jag fick i studentpresent av min bror och hans tjej. Har inte använt grillen ännu så därför blir det extra spännande att se om/hur det funkar. Jag hoppas mackorna blir goda. Sedan har jag lovat Jimmi att jag ska baka en smulpaj åt honom också:) Blir en paj med bär lr rabarber. Jimmi vill ha med rabarber och jag med bär så jag vet inte vilket det blir. VI får väl slåss om saken kanske, vem vet;) Nämen, det blir nog gott vilken ingrediens man än använder egentligen:)

Annars har jag fullt av idéer och energi för tillfället. Är så mkt jag vill hinna med nu när både Jimmi och jag är lediga. Jag vill spela lazerdone här i Övik och åka ner till Sundsvall och gå på Boda borg och ev också Ikea om man har pengar:P Skulle vara riktigt kul, iaf de två första sakerna:) Vi ska också gå på Paradisbadet nån gång snart. Sen vill jag också att vi ska åka ner till Halmstad och Gbg för att gå på Liseberg och hälsa på Wiro och Jannike. Då måste jag ta ledigt från mitt sommarjobb dock men det kan det lätt vara värt. Måste planera snart när vi ska fara bara. Ojoj, mkt man kan göra egentligen synd bara att tiden brukar kunna försvinna så fort:(

Nåväl, nu ska jag och min pojkvän fara och handla. Ha de bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0