Minigolf-kväll

Nu har jag kommit hem igen. Minigolfen gick lite sisådär. I börkjan gick det bra men sedan sämre. Allt som allt kom jag trea i vårt tjejgäng som bestod av Helena, Åsa, mamma och jag. Ola, Micke och Stefan körde för sig och där vann Micke förvänande nog över Ola. Trodde absolut att Ola skulle vinna där eftersom han spelar "riktig" golf hyfsat ofta, men tydligen inte. Det var kul att spela iaf, trots att jag inte vann hehe:P Efter att vi spelat klart gick vi och köpte glass:) Jag köpte en bägare med blåbär, saltlakrits (underbart god!) och pistage. Som pricken över i valde jag att ta noisette-topping också, gott:) (nu borde åtminstone min pojkvän bli avundsjuk eftersom han älskar noisette).

Som helhet har jag alltså haft en lyckad kväll även om det inte kändes som att de skulle bli det ett tag, pga vissa saker som jag inte vill gå ut med här. Fortfarande kan jag känna mig lite smått irriterad men samtidigt är jag lite oroad också:/ skumt.

Känns så himla tomt nu när jag inte har nån bok att läsa:(.
Tidigare idag läste jag ut Stieg Larsson - Flickan som lekte med elden. Den var riktigt bra, bättre än ettan precis som mamma och Helena sagt att den var. Känns bara så tråkigt nu att inte kunna läsa den tredje och sista boken i serien. Den boken är nämligen Olas och han håller själv på att läsa den nu, han har nyss börjat ocksåp typiskt nog, suck. Och om jag kan lite på min mamma så läser han inte SÅ snabbt heller=/ Ååh, men jag har iaf bett mamma att kolla på bibblan imorrn om boken finns att låna där. Finns den så vill jag att hon ska låna den till mig:) Hoppas, hoppas, hoppas. Nåja, får se om jag börjar läsa på boken "Tio små negerpojkar" nu istället medans jag väntar på den tredje.

Ikväll ska jag verkligen försöka komma i sängs tidigt (fortfarande minns jag hur jäkla trött jag var i morse och det är inte kul alltså!). Om jag kommer i säng tidigare ikväll borde jag itne vara lika jävla död iaf, lr ja man vet ju aldrig med mig iofs men logiskt sätt så borde de bli bättre:P

Nej, nu ska jag ta nåt att äta och kanske spela lite NHL på min X-box. Det var väldigt längesen jag spelade på den nu:) Ha en fortsatt underbar kväll alla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0