Aktiviteter de senaste timmarna

Har varit relativt full fast de senaste timmarna därför har jag inte bloggat så mkt. SÅ vad har jag då ägnat de senaste timmarna åt, dvs sen jag bloggade här sist? Jo, detta:
- Joggat 7 km
- Badat i 17-gradigt vatten (kallt i början men skönt sedan)
- Jobbat
- Cyklat (till och från mitt jobb)
- läst lite på boken "Män som hatar kvinnor"
- ätit tonfisksallad
- badat igen i det 18-gradiga vattnet
- Tvättat håret
- Smsat jävligt mkt (har skickat 136 sms på 4 dagar)
- Pratat en hel del med mina kära familjemedlemmar
- Granskat mina bal- och-student-bilder (funderat på vilken av mina balkort som det ska göras en förstoring på)
- Sett på Tintin (gud, så bra det är....måste se mera av det snarast! :) )



Som ni ser har jag hunnit med en hel del med andra ord.
Har också varit en del tråkigheter men dessa vill jag inte skriva om här mer än att det varit riktigt jobbigt. Är tur att man har ett så pass starkt psyke ändå, hur skulle man klara vissa saker annars? Vissa människor hade garanterat klappat igenom men inte jag inte. Åtminstone inte än:S Nåväl, jag hoppas verkligen att allt löser sig.

Jag valde föresten att ta blåa skålar. Mamma hämtade ut en idag och den såg riktigt fin ut. Nu väntar jag bara på att den andra, större skålen ska komma hem till affären också så jag kan få tag i den också:) SKulle vara riktigt trevligt om man kunde fixa så man hade hela setet i blått i framtiden. Det är ju dock dyrt det där porslinet men drömma kan man ju alltid iaf:)

Nu ska prova att spela en match på x-boxen innan jag lägger mig för att sova.
Ännu en arbetsdag väntar imorrn för mig, liksom på lördag men sen, sen har jag helg. Jobbar inte söndag och måndag därför har jag helg ändå än fast den ju blir lite senare än vanligt. Nej, dags att spela. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0