Mätthet & bokläsning

Blir så less på mig själv ibland alltså och detta är ett sådant tillfälle. Varför måste jag få världens jävla sötsug just ikväll? Suck! Dum som jag är kan jag självklart inte stå emot det heller utan måste proppa i mig kex, kakor etc. Inte bra! Fan, det är ju mitt i veckan också. På helgerna är det betydligt mer okej jämfört med mitt i veckan som det är nu. Och självklart ska man ha typ ont i magen nu också, ååh:/ Men, men jag får skylla mig själv. Nästa gång måste jag tänka mig för lite bättre innan jag sätter i mig så mktxP

Tänkte höra av mig till Ylva idag/ikväll också men det blev inget av med det:S Var längesen jag pratade med henne nu så det hade vart trevligt. Vi har säkerligen en hel del att prata om, det vet jag. Allra helst nu när vi inte hörts av på så länge. Hmm, får försöka slänga iväg nåt sms till henne i morgon:):P

Annars har det varit en lugnt kväll. Jag har tagit mig en skön dusch och varit social med Helena som hållit på att fixa med sin present till sin pojkvän Stefan. HAn fyller nämligen år i morgon. Jag har också hunnit läsa en del på min bok "Män som hatar kvinnor". Den börjar bli riktigt spännande faktiskt, är bara ibland som den är lite smått dryg/seg. Men just där jag är nu i boken är den spännande så jag tror jag måste läsa vidare nu faktiskt:) Sedan blir det ett telefonsamtal till Jimmi innan jag ska sova. Behöver verkligen sova mkt ikväll med tanke på hur jäkla trött ajg var i morse! (ovanligt, jag vet...men that's me:P) God natt!

Kommentarer
Postat av: Towa

Hej, kul att du vill vara med men du måste länka till min blogg :) Kram Towa

2008-07-10 @ 00:43:50
URL: http://www.towalindberg.se/
Postat av: jenny

tack så mycket :):) ja jag kände att jag ville förnya mig, ja jag skriver nästan bara om träning i denna blogg. Eftersom det är mitt intresse/livsstil så vill jag ju skriva om det:) sedan så håller jag ju koll på hur mycket jag förändras också! i vikt/rep! du få hade så bra! kram

2008-07-10 @ 10:50:34
URL: http://metrobloggen.se/viklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0