Ingen tacos:/

Idag har jag jobbat. For hem runt halv 7 och väntade mig att det skulle finnas mat hemma till mig. När jag kom hem och såg alla skålar på köksbordet tänkte jag: "Perfekt, tacos...fan vad gott!". Tyvärr fanns det dock ingen tacos kvar, min glupske;P bror hade tydligen tagit det sista och jag fick ingenting:( Folket här hemma hade tydligen inte tänkt på att jag kanske också skulle vilja ha mat efter en dag på jobbet. Det blev alltså ingen tacos för mig idag men jag fick iaf fika uppe hos min pappa. ballerinakex, hallongrottor, pepparkaka, glass, jordgubbar och olika småfrukter var verkligen inte fel:) Jag är med andra ord relativt nöjd ändå. Sedan att jag kanske borde äta nåt vettigare i matväg är en annan femma:P Helst eftersom jag ska ut och jogga om bara ett litet tag:P Hm, jag hoppas det går bra ändå. Åt ju trots allt några mackor på jobbet tidigare idag också så alltför utsvulten och mör borde man väl inte bli iaf.

Annars har det inte hänt så mkt idag.
Var mindre folk i min affär idag jämfört med igår vilket gjorde att tiden gick ganska långsamt stundtals men det gick ändå. Nej, nu ska jag ge mig iväg ut och jogga. Ha de bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Duktig du är ;)



Mhm, jag menar det! :S Det borde vara olagligt att göra sådär, det är ju djurplågeri! Inte för att jag gillar getingar men... lite hjärta har man väl ;P



Jag blir jävligt hungrig när jag kör också, hehe :P Måste typ ha fika med mig. Vatten/saft är ett måste, att sitta i en varm bil 4 timmar utan nåt o dricka är nog inte hälsosamt!



Ja, vi måste styra upp nåt snart! :)

2008-07-02 @ 20:27:14
URL: http://www.metrobloggen.se/ydh
Postat av: jenny

hehe :) ja men precis! hm jag ska umgås med polare bara..du då? kram

2008-07-03 @ 03:21:24
URL: http://viklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0