Farväl Ö-vik!

Har knappt nån tid att skriva här egentligen men jag tar mig tid iaf. Jag har haft fullt upp hela dagen. Först har jag jobbat och sedan har jag packat och donat på jättemkt inför vår resa ikväll. Ikväll (alldeles strax rättare sagt) drar jag och min pojkvän nämligen söderut, ner till Halmstad närmare bestämt. Vi kommer fara norrut (hem) igen på måndag nån gång, har inte bestämt nån exakt tid. Därför kommer jag förmodligen inte ha möjlighet att blogga så mkt här de närmsta dagarna. Men jag lovar att jag ska försöka slänga ut nåt inlägg nu och då om jag har chansen:). De närmsta timmarna kommer jag alltså spendera i en bil men jag har fixat musik och sånt så det kommer nog gå bra. Lär väl ta ca 12 timmar att åka ner till Halmstad så det kommer bli en lång natt, tur man är nattmänniska såna här ggr;) Men blir vi båda alltför trötta så lär vi stanna bilen och sova ett tag. Det är ju väldigt dumt att riskera något. Ska bli skönt att komma bort ett tag och bara kunna slappna av:D

Nej, måste fixa med fikat vi ska ha med oss nu. Jag önskar er alla ett par jättefina dagar framöver - Sköt er och om er så hörs vi snart igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0